28. june

Vær med til at lave radikal politik

Har du idéer til radikal politik, som du gerne vil føre ud i livet? Så kan du være med til at vedtage resolutioner på landsmødet.

Som medlem af Radikale Venstre har du masser af mulighed for at påvirke partiets politik. For eksempel til det kommende årlige Landsmøde, hvor de radikale medlemmer fremsætter og stemmer om resolutioner. En resolution er et kort politisk budskab, der gælder som Landsforbundets politik de efterfølgende to år, hvis det vedtages af medlemmerne.

Har du lyst til at fremsætte en resolution til det næste landsmøde, kan du læse meget mere om resolutionsprocedure, tidsfrister og andre praktiske informationer i menuen til venstre. Ønsker du at debattere et potentielt resolutionsforslag eller samle stillere til det, så kan det ske i Facebook-gruppen til formålet.